Novosti

Gradsko Natjecanje u čitanju naglas 2016.

Treću godinu za redom u velikoj dvorani Gradske knjižnice i čitaonice Ogulin 20. listopada, uz vodstvo profesorice i knjižničarke Anite Brozović Šolaić, održano je gradsko Natjecanje u čitanju naglas 2016. s početkom u 12 i 30 sati u okviru Mjeseca hrvatske knjige 2016. godine.

Nakon prethodno održanih školskih natjecanja, na gradskom natjecanju sudjelovalo je sedmero učenika: Nika Blašković, učenica 3. b razreda Osnovne škole Ivane Brlić-Mažuranić Ogulin s knjigom Bonton – kako da ne postanem književnika Zvonimira Baloga s mentoricom učiteljicom Glorijom Domitrović, Rea Matovina – učenica 4. razreda OŠ Plaški predstavivši knjigu Sanje Pilić Hoću i ja s metoricom profesoricom i knjižničarkom Majom Knežević Djak, Martina Vučetić – učenica 5. a razreda Prve osnovne škole Ogulin govorila je o djelu Sanje Pilić – Šmrc, šmrc, nema više praznika koju je pripremila mentorica i nastavnica Đurđa Špehar, Matea Hodak iz 6. razreda Osnovne škole Plaški zainteresirala nas je knjigom Zabranjena vrata Zlatka Krilića, a pripremala ju je profesorica i knjižničarka Maja Knežević Djak, Roberta Mihaljević čitala je i govorila o knjizi Sanje Polak Pobuna Pauline P. uz mentorstvo profesorice i knjižničarke Anite Žanić Prebežić. Iz OŠ Ivane Brlić-Mažuranić Ogulin, učenica Dorotea Magdić iz 6. a razreda govorila je, uz potporu mentorice nastavnice Drage Šeremet, o knjizi Ivone Šajatović Pazite kako igrate, a Antonio Tonković, uz mentoricu profesoricu Dejanu Ogrizović, pokazao nam je kako bi bilo lijepo pročitati roman Tajni dnevnik Adriana Molea. Antonio je učenik 8. a razreda Prve osnovne škole Ogulin.

Prvu ili mlađa kategoriju natjecatelja činili su učenici 3., 4., i 5. dok drugu ili stariju kategoriju učenici 6., 7., i 8. razreda. Inicijatori natjecanja su Narodna knjižnica i čitaonica Vlado Gotovac Sisak i Komisija za knjižnične usluge za djecu i mladež Hrvatskog knjižničarskog društva u čiji projekt se uključila i Gradska knjižnica i čitaonica Ogulin.

Glavni cilj natjecanja je: poticanje i popularizacija knjige, čitanja i čitanja naglas, razvijanje ljubavi prema knjizi i čitanju kao kvalitetnom načinu provođenja slobodnog vremena, naglašavanje čitanja kao temelja cjeloživotnog obrazovanja te poticanje usmenog izražavanja.

Natjecatelji su predstavljali knjigu po vlastitom izboru (uz preporuku učitelja mentora, školskog

Skip to content