Novosti

Gradsko Natjecanje u čitanju naglas 2016.

Treću godinu za redom u velikoj dvorani Gradske knjižnice i čitaonice Ogulin 20. listopada, uz vodstvo profesorice i knjižničarke Anite Brozović Šolaić, održano je gradsko Natjecanje u čitanju naglas 2016. s početkom u 12 i 30 sati u okviru Mjeseca hrvatske knjige 2016. godine.

Nakon prethodno održanih školskih natjecanja, na gradskom natjecanju sudjelovalo je sedmero učenika: Nika Blašković, učenica 3. b razreda Osnovne škole Ivane Brlić-Mažuranić Ogulin s knjigom Bonton – kako da ne postanem književnika Zvonimira Baloga s mentoricom učiteljicom Glorijom Domitrović, Rea Matovina – učenica 4. razreda OŠ Plaški predstavivši knjigu Sanje Pilić Hoću i ja s metoricom profesoricom i knjižničarkom Majom Knežević Djak, Martina Vučetić – učenica 5. a razreda Prve osnovne škole Ogulin govorila je o djelu Sanje Pilić – Šmrc, šmrc, nema više praznika koju je pripremila mentorica i nastavnica Đurđa Špehar, Matea Hodak iz 6. razreda Osnovne škole Plaški zainteresirala nas je knjigom Zabranjena vrata Zlatka Krilića, a pripremala ju je profesorica i knjižničarka Maja Knežević Djak, Roberta Mihaljević čitala je i govorila o knjizi Sanje Polak Pobuna Pauline P. uz mentorstvo profesorice i knjižničarke Anite Žanić Prebežić. Iz OŠ Ivane Brlić-Mažuranić Ogulin, učenica Dorotea Magdić iz 6. a razreda govorila je, uz potporu mentorice nastavnice Drage Šeremet, o knjizi Ivone Šajatović Pazite kako igrate, a Antonio Tonković, uz mentoricu profesoricu Dejanu Ogrizović, pokazao nam je kako bi bilo lijepo pročitati roman Tajni dnevnik Adriana Molea. Antonio je učenik 8. a razreda Prve osnovne škole Ogulin.

Prvu ili mlađa kategoriju natjecatelja činili su učenici 3., 4., i 5. dok drugu ili stariju kategoriju učenici 6., 7., i 8. razreda. Inicijatori natjecanja su Narodna knjižnica i čitaonica Vlado Gotovac Sisak i Komisija za knjižnične usluge za djecu i mladež Hrvatskog knjižničarskog društva u čiji projekt se uključila i Gradska knjižnica i čitaonica Ogulin.

Glavni cilj natjecanja je: poticanje i popularizacija knjige, čitanja i čitanja naglas, razvijanje ljubavi prema knjizi i čitanju kao kvalitetnom načinu provođenja slobodnog vremena, naglašavanje čitanja kao temelja cjeloživotnog obrazovanja te poticanje usmenog izražavanja.

Natjecatelji su predstavljali knjigu po vlastitom izboru (uz preporuku učitelja mentora, školskog